Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

UWAGA! OGŁOSZENIE!

Cześć wszystkim, tu Vi :)
Wiem, że wiele z Was rozczaruje się, że zamiast rozdziału pojawiło się jakieś ogłoszenie, ale jest ono niezbędne i bardzo, bardzo ważne dla każdego, kto czyta naszego bloga (szczególnie od samego początku).
Otóż pojawiły się spore problemy z moją bohaterką, czyli Victorią. A może raczej z Mirandą Kerr, która to wcieliła się w jej rolę. Chodzi o to, że jest bardzo mało jej zdjęć, czy też gifów, które są mi niezbędne do rozdziałów. Poza tym widać, że jest ona starsza od chłopaków, a tak być nie może. Możliwe, że nie jest to aż tak widoczne na zdjęciu, które było w bohaterach i na nagłówku, ale na innych już jest wyraźna różnica wieku, szczególnie między nią a Niall'em, którego to jest dziewczyną. A skoro są ze sobą i na dodatek mają tyle samo lat, to wypadałoby, żeby do siebie pasowali, w możliwie jak największym stopniu. Dlatego zdecydowałam się zmienić odtwórczynię roli Victorii. Z wielkim żalem rozstaję się z Miradną, ponieważ przywiązałam się i utożsamiałam z nią. Naprawdę bardzo pasowała do tej roli. 
Zatem pozostaje mi jeszcze zaprezentować Wam, kto od tego momentu będzie wcielał się w rolę głównej bohaterki. 
Panie i panowie, przedstawiam nową Victorię Roberts: Victoria Justice.

Wiem, że może Wam się ta zmiana nie spodobać, ale mimo to mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i przyzwyczaicie się do nowej Victorii. ;)

Chciałabym jeszcze Was bardzo serdecznie przeprosić za brak rozdziału. Jest on już napisany i pojawi się jeszcze w tym tygodniu, osobiście dopilnuję Jess, żeby go wstawiła, bo jak dotąd miała pewne problemy z tym rozdziałem i nie dało rady go wstawić. Mam nadzieję, że nie straciłyśmy przez to czytelników ;)

3majcie się, Vi :)

2 komentarze:

  1. A ja czekam i czekam . Wchodze po kilka nascie razy na waszego bloga i patrze czy cos nowego nie dodwaliscie. :D Czekam z cierpliwoscia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy oddaną czytelniczkę =D Dzięki za cierpliwość, jutro powinien się pojawić nowy rozdział :)

      Usuń