Obserwatorzy

piątek, 5 kwietnia 2013

Witamy !

- Mam dla ciebie propozycję. - zawołała Jess od progu.
- Mam się bać? - Victoria podniosła głowę z nad książki i spojrzała na przyjaciółkę podejrzliwym wzrokiem.
- Co ty na to, abyśmy założyły bloga o One Direction? - Jessice momentalnie zaświeciły się oczy.
- Się jeszcze pytasz głupio. - dziewczyna popukała się palcem w czoło. - No jasne, że tak.
- A ja już myślałam, że mnie wyśmiejesz. - odetchnęła z ulgą i rozsiadła się na łóżku obok Vi.
- Wiesz, że jeśli chodzi o głupoty, to ja pierwsza jestem. - zaśmiała się dziewczyna i odrzuciła na bok książkę.
- Proponuję to zrobić w formie opowiadania. - rzeczowo zaproponowała Jess. - Możemy dodawać rozdziały na zmianę, raz twoimi oczami raz moimi.
- Popieram. To od czego zaczynamy?
- Piszemy prolog.
_______________
I tak oto powstał pomysł na założenie tego bloga. 
Będzie to historia o chłopakach z One Direction, którzy w naszym opowiadaniu nie są sławni i spotykają na swojej drodze Victorię i Jessicę. 
Ja, Ewelina, będę się ukrywać pod imieniem Victoria, a moja wspólniczka Ola - Jessica.
To by było na tyle, słowem wstępu. Po prostu zapraszamy do czytania :)




Vi, Jess

2 komentarze:

  1. Zaintrygował, zaciekawił i szalenie spodobał mi się ten post mimo że nie opisałyście nawet samej historii :D

    OdpowiedzUsuń